Att äta konstigt

Jag äter konstigt nu för tiden. 
 
Förutom tvättmedel har jag bara köpt saker man kan äta eller dricka kallt den senaste tiden, mest leverpastej (?), eftersom det är ett stök att springa upp på övervåningen där det visserligen finns två plattor, men inget vatten. 
 
Jag cyklade till Sibylla som ligger vid vårt lilla köpcenter och åt Bamsemeal och lökringar för att jag hade rabatt på det. Möjligen tog jag en lyxshake på Max efteråt eftersom jag måste passa på nu när de har hjortronsmak! 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det såg inte dumt ut alls! Jag trodde att O'boy var slut i butikerna...

Svar: En gång fick jag köpa Icas egen choklad, men den blandar sig inte i kall mjölk. Nu har jag fått tag i riktig Oboy igen. Korv är gott!
Ylva

2018-09-27 @ 20:29:07
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ami

Haha, ja vi har alla våra olika matvanor :)

Svar: Idag blir det nog marknadsmat. Jag är bra på att hitta gott och onyttigt...
Ylva

2018-09-28 @ 11:04:25
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Åh! Korvmojsmat - så himla gott, jag älskar korv! (Utom isterband som jag anser vara nån sorts falsk korvimitation... ;-) ).

Förstår om du/ni inte ids brassa varmt käk när det är "lite rörigt" just nu.

Svar: "Det är mycket nu". Jag har lärt mig att äta isterband men tyvärr brann korvfabriken Möllers, som gjorde goda isterband och som vi bodde granne med, ner för några år sedan så nu kan jag inte stötta dem längre.
Ylva

2018-09-28 @ 11:08:36
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0