Grabbfest

Det blev inget bloggande igår för vi var ute på sjön. Vi har haft ett par härliga dagar på och vid Bolmen!
 
Vi tog sjövägen till en  bekant som har den här söta stugan. 
 
Med den här fantastiska sjötomten! 
 
Senare på kvällen blev det ännu vackrare! Det var egentligen maken och hans kollegor som var bjudna, men det här ville jag också vara med på! Det är trevliga grabbar/gubbar och jag fick åka vattenscooter med han som har stugan. Jag kommer att fortsätta bjuda in mig själv hit...
 
Idag tog vi med svärmor ut på sjön för att prova träbåten och hon var nöjd med att den är större än den andra  och tredje båten vi har, för då skumpar det mindre. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Javisst är det svårt att hitta bloggtid när man är ute på sjön... ;-)

Så otroligt vackra bilder!

Svar: Och med sjön menar du de stora haven också. ;-) Jag försöker skärmbanta lite när jag är ute i naturen och/eller bortbjuden.
Ylva

2019-08-26 @ 10:44:34
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Du borde haft tillgång till surf när du var vid vattnet, fast förstår du hade annat trevligt att roa dig med :)

Svar: Jag såg ingen surf men däremot seglarskola. :-) Det fanns säkert surftillgång för vi var hos en IT-chef, men jag hade inte datorn med mig på sjön.
Ylva

2019-08-26 @ 11:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0