Köttbullens dag

Idag är det Köttbullens dag så jag åt köttbullar på Ica. 
 
Korv med mos och dricka för 28 kronor är ju billigt! (Det ser ut som om det sitter någon under bordet och visar rumpan, men det är bara mitt ben i en konstig vinkel.) Hur går det med det här att inte äta ute? Nej, men dåligt! Det gäller väl inte när det är Köttbullens dag, heller!
 
Sedan är det också så att de gör egen god kulglass på Ica; jordgubb, passionsfrukt och lakrits. 
 
"All you need is love and lot´s of ice cream."

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vissa dagar kan man inte missa ;-)

Svar: Som tur var fick jag veta det på Icas insta, annars hade jag missat det. Phu! :-)
Ylva

2019-08-24 @ 05:57:11
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Åh... Så det var köttbullens dag? Det missade dom alldeles här på båten. Jag ska klaga på det imorgon! Jag min stackare fick nöja mig med hummer... :-)

Svar: Och ni har säkert inget IKEA på båten som serverar köttbullar! Ja, nu får du banne mig klaga! Ni kanske firade hummerns dag? :-)
Ylva

2019-08-25 @ 03:35:43
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0