Tjugoårsdag

Det var lite synd att jag inte var hemma och firade vår tioåriga bröllopsdag utan åkte till Lissabon, men jag hittade på en ny högtidsdag åt oss i stället! Idag är det tjugo år sedan jag flyttade ihop med maken och blev Smålandsbo (smålänning tar några generationer att bli). 
 
Jag har bekantat mig med en konstnär som säljer brickor och jag köpte den här fina till oss som tioårsbröllopsdagspresent. 
 
Det blev också ett underlägg som kan vara tjugoårsboendepresent. Se mer av Hannah här: 
 
Vi brukar gå ut och äta för att fira och det gjorde vi, ut i trädgården vid stugan. 
 
Vi måste ta vara på de underbara kvällarna nu! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Grattis till alla era år!
Nu gäller det verkligen att ta vara på kvällarna och suga ut det sista av sommaren!

Svar: Tack! Varje ljum sommarkväll är en gåva!
Ylva

2019-08-29 @ 06:29:39
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Grattis till åren !!

Svar: Tack! Jag tycker inte att jag har bott i Småland sååå länge...
Ylva

2019-08-29 @ 08:55:45
Postat av: Ama de casa

Grattis till alla Smålandsåren! :-) Brickan var verkligen urläcker :-)

Svar: Tack! Den är en fin färgklick i köket. :-)
Ylva

2019-08-30 @ 14:07:48
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0