75-årsdag och läppglans

Idag fyller pappa 75 och det firar han med mamma i Israel!
Foto: Kristina Svensson 
 
Den här bilden tog jag från Facebook från dagen (kvällen?) och de verkar ha det bra. 
 
Själv har jag börjat på ett nytt läppglans (man får hitta olika små nöjen här i livet). Eller nytt är det inte, jag köpte det på Nille som stängde för ganska länge sedan, men jag plockade fram det ur mitt lager. Det är så väldigt rött, så jag törs knappt ha det utanför hemmet för jag kommer att kladda ned hela ansiktet... 
 
Det syns ju knappt här. Jag fattar aldrig vart man ska titta i selfeläget!
 
Nu så! Jag tycker att korten blir bättre med kameran bakochfram när man väl lyckas träffa rätt (det här är inte första försöket...). Här syns det för resten väldigt tydligt att jag har helt schizofren hud; till höger blek och till vänster med mer pigment, ett mysterium är jag!

Kommentarer
Postat av: znogge

Jag är helt usel på att ta selfies så det projektet har jag nog mer eller mindre lagt ner tror jag... Så härligt att få fira med en resa!

Svar: Det är en vanesak. Jag är fortfarande livrädd för rörlig bild/ljud men att vara med på stillbild går bra. Mina föräldrar kommer att resa runt så länge de orkar!
Ylva

2019-02-13 @ 20:55:54
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Stort GRATTIS till pappsen! Dom gillar verkligen att resa, dina föräldrar, va? :-)

Selfiesar brukar jag överlåta till Anders. Han har liksom inbyggda selfiepinnar :-D

Ha en fin Alla hjärtans dag!

Svar: De tror att det är något slags jobb som pensionerade språklärare att fortsätta åka runt jorden och prata språk. Hoppas er dag var fin!
Ylva

2019-02-14 @ 10:37:04
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Grattis till din pappa!
Och ditt läppglans var jättefint i färgen!

Svar: Jag gillar rött, men det ska som sagt hålla sig på plats! :-)
Ylva

2019-02-14 @ 11:04:34
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/
Postat av: Lena i Wales

Grattis till din pappa!
Ha en trevlig Alla Hjärtans Dag!

Svar: Tack! Hoppas att ni också haft en fin dag!
Ylva

2019-02-14 @ 12:23:19
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0