10 year challenge

Tidsinställt inlägg pga Göteborgresa. Det går runt en "10 year challenge" på Facebook nu. Jag har inte förändrats så mycket på tio år så jag går bakåt ännu längre. 
 
Jag tror att detta var 1979. Jag gick på dagiset Bullerbyn och de har sagt åt mig att se glad ut. 
 
1989 gick jag i 9F på Vasaskolan i Hedemora. 
 
På nyårsafton 1999 i Stockholm hade maken kommit in i bilden och jag var smal. 
 
2009 gifte vi oss på Rådhuset i Köpenhamn. 
 
Nu fuskar jag för det här togs före tolvslaget, men vi såg ut ungefär så här den första januari 2019 också. 
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Du är dig lik :D

Svar: Nej, det tycker jag inte. Jag känner inte igen ansiktsdragen i femåringen.
Ylva

2019-01-26 @ 20:17:57
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Vilken härlig bildkavalkad! Visst är det roligt att rota i bildarkivet ibland :-)

Hoppas du har en braig resa nu då!

Svar: Jag har inte lika bra ordning på arkivet som du, men tycker det är kul att titta i gamla fotoalbum. :-)
Ylva

2019-01-27 @ 09:35:03
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0