Födelsedag

Tidsinställt inlägg på grund av att jag är bortrest. 
 
Idag fyller maken 44 år och det vill jag fira med att gå på Club 40, nattklubb för oss över 40 år, på Pepes bodega i Båstad. Jag får se om maken vill gå på detta. 
 
Min träbåtsfantast med sin nya gubbmagnet. 
 
När jag lade ut den här bilden på Facebook för några veckor sedan, från en väns femtioårsfest, var det några som grattade mig. Det var ju snällt, men jag är ännu 45. Det är jättesvårt att se hur gamla folk är så det gjorde inte så mycket. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Grattis till maken på hans dag! Hoppas det blev en helkväll på nattklubb :D

Svar: Tack! Det blev en kväll hemma och nu lyssnar maken på när min brorson spelar gitarr. :-)
Ylva

2019-07-09 @ 21:31:57
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Då får vi se om det blev nån club 40 eller ej :)

Grattis i efterskott till maken också !

Svar: Det blev det inte, men det blev bra ändå. Maken fick lyssna på min brorson som spelade gitarr istället. :-)
Ylva

2019-07-10 @ 07:45:00
Postat av: Ama de casa

Så det blev inget clubbande... Men å andra sidan var det ju maken som fyllde år och helt rätt att han fick bestämma :-)
Grattis till honom i efterskott!

Svar: Hehe... Ja, jag kände att det var hans dag och när vi kom hem till stugan så orkade vi liksom inte gå ut igen på kvällen.
Ylva

2019-07-10 @ 10:08:03
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0