Grillfest

Maken börjar jobba igen på måndag och det kanske inte blir så många fler sådana här varma, härliga kvällar som vi har haft. Först bjöd vi ett par vänner på grill, men så blev vi femton personer! 
 
Jag blev lite stressad när maken kom hem tio minuter innan vi sagt att festen började, men hade en kompis hos mig som stöd och det blev väldigt trevligt sedan!
 
Vi har en söt ljusslinga som legat bortglömd i flera år, men som kom upp nu. 
 
Idag har jag mest legat i en hängmatta och tagit in den när det kommit plötsliga regnskurar. Här ser man att det regnar längre bort. 
 
Det här är precis innan det kom ett litet regn. Det var fortfarande varmt ute och jag kasade bara in hängmatteställningen under en fläderbuske och låg kvar. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Trevligt att det blev lyckat. Så mysigt med ljusslingan.

Svar: Jag är barnsligt glad i ljusslingor! Maken har sagt okej till en slinga i växthuset så jag vill snart åka till Rusta där de har fina bollslingor.
Ylva

2019-07-27 @ 22:00:52
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Jösses vad era vänner är snabba på föröka sig! Men känner man grilldoften så... ;-)
Vilken trevlig kväll!

Svar: Jag är imponerad över att så många kunde komma med kort varsel! De flesta bor i närheten så de skulle nästan kunna känna grilldoften. :-) En hade med sig egenfällt rådjur, jättegott!
Ylva

2019-07-27 @ 22:48:31
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0