Inlines

Tidsinställt inlägg på grund av resa.
 
Det går knappt att köpa inlines längre och jag ser knappt aldrig någon som åker. Jag tycker att det är konstigt för det är den motion som jag tycker är roligast, och för mig är det nästan som om skridskor skulle bli omoderna. 
 
Som tur är har vi tre par så jag klarar mig länge än utan att leta efter nya. Tyvärr kommer jag inte ut på inlines så ofta för det blåser och regnar så mycket här och då är det inte roligt.
 
Här är en ganska nyasfalterad cykelväg med underbart slät och fin asfalt som är jättekul att åka på! Jag åkte fram och tillbaka tre gånger och sedan blev det fånigt att möta samma kille...
 
Här syns kanske inte texten, men det står Smekab. Smek AB? Hehe... Det är som makens företag som heter Sysmec, eller Kyss och smek, som de anställda kallar det ibland... 
 
Jag var ute och åkte vid niotoden, jag älskar varma sommarkvällar! 

Kommentarer
Postat av: Znogge

När du säger det så ser man faktiskt färre som åker inlines nu vilket är lite synd. Försvinna helt borde de väl inte göra kan jag tycka...

Svar: Jag får väl hålla liv i våra tre par så länge som möjligt om det blir svårt att köpa nya. Det kanske kommer något annat kul jag kan lära mig, men jag är inte så mycket för att prova nya träningssätt...
Ylva

2019-07-10 @ 15:40:05
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Här ser man faktiskt hyfsat många inlines ute på strandpromenaden, men det är mest barn som vinglar fram :-)
Men det som ökar explosionsartat det är "elsparkcyklarna". Jösses vad många dom är nu...

Svar: Elscootrar (tror jag de heter) ser livsfarliga ut! Jag har börjat få se upp för dem i Köpenhamn när de kommer jättefort och helt tyst...
Ylva

2019-07-11 @ 10:14:28
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

jag är nog för feg, men har ju börjat åka långfärdsgrillor iaf :)

Svar: Långfärdsskridskor ser jättehärligt ut, men när jag har provat har det gått dåligt för skridskorna var svåra att fästa på pjäxorna.
Ylva

2019-07-11 @ 14:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0