Nightlife 40+

Inatt var jag på Nightlife 40+ på Hotel Tylösand i Halmstad. 
 
Jag följde med väninnan till hennes kompis och vi fick bo i deras nya Attefallshus, jättefint! 
 
Det var kul med massor av människor på nattklubben, som ligger delvis utomhus. 
 
Ett par nya bekanta, som var med, och en lustig liten figur som dök upp i bakgrunden. 
 
Och så fick jag se ännu en underbar solnedgång i havet! Här brukar de ha after beach, som jag vill gå på någon gång. 
 
Idag badade vi och låg en stund på stranden innan vi åkte hem. En jättetrevlig tur, men nu ska jag nog vara hemma i några dagar, medan maken fortfarande har semester. 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

En trevlig tur och verkligen en vacker solnedgång! Av nån konstig anledning är solnedgångar mycket lättare att få på bild än soluppgångar. Jag tror att det kan bero på vilken tid dom väljer att visa sig... ;-)

Svar: Hehehe... Soluppgångar ser jag väldigt sällan. Dessutom är de väl i en annan riktning liksom. Jag fattar aldrig det där med väderstreck och södersidor och allt vad det är...
Ylva

2019-07-25 @ 10:03:35
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0