Warpigs

Jag hade ett projekt i Köpenhamn som gick väldigt dåligt! 
 
Warpigs är ett kultbryggeri i Ködbyen som serverar stora mängder fläsk och det tyckte jag lät kul. 
 
En del av bryggeriet inne i restaurangen. 
 
Jag köpte den här högen med pork shoulder för 136 danska kronor! Köttet är lite bränt och för starkt kryddat. När jag frågade om de hade något annat att dricka än öl fick jag svaret att "det är ett bryggeri". Det är ett handikapp för mig i Danmark att inte dricka öl och jag köpte någon äcklig läsk.
 
Det ser ju torrt ut med bara kött, men de har bara fyra såser som också är för starka och äckliga! Sänk priserna, servera cider och bea också och ta inte extra betalt för tillbehör som pommes så skulle det vara mycket bättre, säger jag. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, det såg inte mycket ut för världen på den brickan...trist också att det både var dyrt och smakade för starkt :(

Svar: Drygt 200 kronor för detta! Hur kan någon tycka att det är värt det?!
Ylva

2019-07-25 @ 15:50:59
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/
Postat av: Znogge

Ingen restaurang för mig heller. Däremot så åt vi på en annan som hade väldigt bra mat och andra drycker. Vad den hette minns jag dock inte...

Svar: Har ni ätit i Ködbyen eller var menar du? Tala gärna om ifall du kommer på vad stället hette.
Ylva

2019-07-25 @ 21:00:05
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Man kan inte lyckas jämt... Men den där maten såg verkligen synnerligen tråkig ut!

Svar: Min danske vän gillar fläsk och öl, men det är ingen måtta på danskarna! Jag läste någonstans att de grillar ett ton fläsk om dagen på det där bryggeriet!
Ylva

2019-07-26 @ 08:40:34
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0