Chocohouse

Idag öppnade Chocohouse här!
 
Det är en så underbar idé att sälja crepes som sommarjobb! 
 
Jag provade fettuccini (pannkaka som strimlad spagetti) med jordgubbar, nutella, vit choklad och lotus som jag fick veta är biscuit spread. Detta har jag alltså missat i England! Jag får ta ett snack med min engelska svärmor. 
 
Det blev omvänd ordning och jag åt ärtsoppa när jag kom hem. 
 
Jag borde inte köpa pannkakor när vi får så många ägg så till och med tama hönan blir förvånad, men det kan inte hjälpas. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det kan bli en vana känner jag ;-)

Svar: Det kan det! Tur/synd att det bara är tre veckor, kanske fyra...
Ylva

2019-06-26 @ 07:26:41
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Jösses... Det var ingen liten portion du fick heller! Eller köpte, antar jag ;-)
Haha! Härlig bild med hönan och äggen! Det får mig än en gång att fundera över vad som kom först... I just det här fallet tror jag nog att det var hönan trots allt :-D

Svar: Det var väldigt generöst med jordgubbar som det ju annars bara brukar toppas med några stycken av. Hönan är några år gammal, det är inte äggen. :-) Hon är väldigt nyfiken!
Ylva

2019-06-26 @ 09:23:11
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Det där såg ju jättegott ut :)

Svar: Det var ju det! Jag blir alldeles lycklig! :-)
Ylva

2019-06-26 @ 10:00:00
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0