Festivalhelg

Phu, vilken festivalhelg vi haft här; Svenska filmdagarna hela veckan, teaterfestival och heavy metal fest! "Hur hinner hon med allt? Gör hon aldrig något nyttigt?" frågar man sig. Nästan inte, jag har en man som drivs av någon idé om att göra vettiga saker hela tiden, så det räcker för oss båda. Men idag har jag hållit i ett får som blev klippt. 
 
När man klipper de grå kommer det fram vita får som hon i mitten. 
 
Igår var jag kulturtant på teater.
 
Sedan åkte skinnklänningen på när jag skulle på hårdrock!
 
På festivalenTurbofest 3 på Fyrverkerifabriken spelade bara band som egentligen är för hårda för mig, men jag gillar ju festivaler med livemusik. Det var kul att höra Bullet, som vi sett förut som förband till Iron Maiden på Ullevi. 
 
Idag hade Sagomuséet tjugoårsjubiléum och jag gick dit och tittade lite. Nu ska jag gå och se Gräns, sista filmen på festivalen! 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Vi har alla våra uppgifter här i tillvaron... ;-)

Jag vill se en bild - eller helst en film! - på när ni klipper fåren :-D Tack på förhand!

Svar: Nej, det är ingen vacker syn och det finns inte några händer lediga för fotografering.
Ylva

2019-04-01 @ 12:15:02
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Znogge

De finns en kvinna för allt ;-)

Svar: Man får komplettera varandra. Och man får byta skepnad mellan festivalerna. :-)
Ylva

2019-04-01 @ 16:46:48
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Wow, vad du hunnit med, både det ena och det andra, och det gör du rätt i roa dig !! :)

Svar: Jag är imponerad över mig själv och allt jag hinner med. Och roligt har jag. :-)
Ylva

2019-04-03 @ 09:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0