Blombollar och kakor

Igår lade jag märke till en ny sak på min promenadrunda.
 
På en bro har de hängt upp fina blombollar. Sådant här blir man ju glad av!
 
Bra dag, detta! Mamma har skickat brev med kakor! Dessutom fick jag ett recensionsexemplar av en bok skickad direkt från författaren, för att hon tyckte att det var så kul att jag bor i trakten av där boken utspelar sig. Och så fick jag veta att jag kommer att få tillbaka pengar för resan med tåget som körde på en älg; hälften av vad resan kostade + bensinersättning. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det var ingen dålig försändelse det där! Annat än räkningarna som brukar trilla in ;-)

Svar: Ja, räkningarna kommer att bli fler med post, för jag har ledsnat på digitaltjänsten Kivra och sagt upp den. Jag redde inte ut att vänta med räkningar och fick betalningspåminnelse...
Ylva

2019-05-09 @ 20:50:56
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

En riktigt bra dag alltså! :-) Blombollar är jättefina :-)
Lite kinderägg där i posten - kakor, bok och ersättning, inte illa! :-)

Mitt tips är att du köper en lott nu när du är inne i ett sånt flow :-D

Ha en fin fredag!

Svar: Haha! Ja, det var ett kinderägg. Det är såklart kul när det händer saker, men allt behöver ju inte komma på en gång. Det är samma sak som "en olycka kommer sällan ensam" fast tvärtom. :-)
Ylva

2019-05-10 @ 10:13:39
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Vilken bra dag! Och vilken omtänksam mamma du har :)

Svar: Det var väldigt oväntat och gulligt! <3
Ylva

2019-05-10 @ 10:15:10
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0