Kommunens instagram

Idag fick jag gå på föreläsning med Pia Sundhage på jobbet. 
 
Till ocn med jag som knappt kan namnet på några fotbollsspelare alls har hört talas om henne. 
 
Hon är även känd som fotbollstränare och har coachat sina lag fram till stora vinster. Det var intressant att höra henne även för oss som inte gillar fotboll. 
 

Jag sprider ut mig över internet och sociala medier och denna vecka har jag hand om kommunens instagramkonto. Följ mig gärna på  @levailjungby . Dessutom lägger jag ut bilder på Google maps. Jag vet inte riktigt hur det funkar men denna bild från restaurangen En och en halv i Hedemora har fått 68 437 visningar! (Jag har råkat ändra teckenstorlek här på något sätt, jag blev väl för exalterad...) 


Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Pia Sundhage skulle jag gärna lyssna på också. Hon verkar oerhört peppande! :-)
Det där sista fattar jag inte alls...

Svar: Ja, hon var uppmuntrande, och överraskande bra på att sjunga!
Ylva

2019-05-20 @ 21:54:18
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: znogge

Kan tänka mig att det var en intressant och givande föreläsning. Jag är ingen forbollsexpert heller men henne känner jag till.

Svar: Hon har ju funnits jämt. :-) Det var intressant att få höra om olika peppgrepp som man ju kan använda i skolklasser likaväl som i fotbollslag.
Ylva

2019-05-21 @ 21:27:34
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0