Barnprogram

Det kändes som ett barnprogram när jag och väninnan försökte ta selfie med juldekorationer inatt. 
 
Var är stjärnan?
 
Där är stjärnan!
 
Var är bollgranen?
 
Där är bollgranen!
 
Var är julgranen?
 
Där är julgranen!
 
Vi var på pianobar på Harrys där Kalle Lönn spelade. Det var trevligt men vi satt så nära att vi inte kunde prata. 
 
Ur dagboken 891130: Jag följde med Marit och Emma till Domus där de skulle spela på invigningen. Tyvärr skulle de börja spela kl.10.00 och jag skulle tillbaka till musiken kl.10.10 så jag gick innan de började. 
 
Haha! Jag vet inte alls vad de skulle inviga, men antar att musikskolan var där och spelade för en rulltrappa eller något. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ni kom i alla fall med på bild ;-) Själv är jag usel på selfies så det projektet ligger på hyllan!

Svar: Det är svårt att pricka rätt när man ska ta kort på sig själv och med två personer OCH något i bakgrunden som ska med är det nästan omöjligt! Vi hade kul i alla fall. :-)
Ylva

2019-11-30 @ 17:42:35
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Haha! Underbara bilder! :-D
Det blev både barnprogram och barprogram i det här inlägget :-)

Så du missade musiken för att du skulle till musiken? ;-)

Ha en fin första advent!

Svar: Haha! Barprogram kanske det blir ikväll också om vi känner för att öppna Runkepuben. :-) Ja, det där lät väldigt konstigt! Det är trots allt en bit från Domus till skolan och jag vet verkligen inte varför jag gick med dit. Jag hade väl håltimme och span på någon snygg kille... Tack, här är en härligt vintrig advent! För en gångs skull har vi bättre väder än ni, tycker jag. :-)
Ylva

2019-12-01 @ 10:09:36
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0