Halloween

Igår var det visst halloween, men det gick obemärkt förbi här. Möjligen köpte jag ett kilo godis för att det kostade 3,90 hg på Ica, men ingen knackade på och nu tycker jag att de haft sin chans, hehe... 
 
Druidgården såg spöklik ut med månen vilande över taket. Jag ska hem till en av druttarna ikväll, en kollega till maken. Druiderna är ett hemligt sällskap med gubbar så man får inte veta så mycket om dem. 
 
Det här huset i Älmhult såg hemskt skumt ut i tisdags. Jag har ingen aning om vad de pysslar med i detta fluorescerande blåa sken! 
 
Apropå monster; det är nya regler för Epa-traktor nu och grannens femtonåring kör omkring i det här monstret! Alltså, även fast den bara går i trettio skulle jag meja ned folk...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ingen har knackat på här heller, lika bra det för vi har inget godis hemma så då får vi ta " bus" istället haha

Svar: Hoppas att det blir snälla bus i så fall!
Ylva

2019-11-01 @ 15:59:52
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Znogge

Här har det knackat på tyvärr så innehållet i påsen har sjunkit en del :-(

Svar: Synd! Då slipper ni bus i alla fall. Tror inte att jag ska öppna om det ringer på ikväll.
Ylva

2019-11-01 @ 16:31:28
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ami

Vilken tur att det inte har knackat på....då blir det mer till dig :D

Svar: Ja, jag håller tummarna för att de inte kommer ikväll. Då kanske godiset är slut...
Ylva

2019-11-02 @ 10:59:42
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Jag tror att det knackade på mängder med godissugna ungar men att du blev temporärt döv där du satt med din godispåse... ;-)

Svar: Hehe... oj, vilket konstigt knackande, undrar vad det är? Igår kom förresten maken instormande och väckte mig före åtta för han och en annan man skulle härja runt uppe på taket. Jag hade väl kunnat få vakna av mig själv, men han ville förvarna ifall de skulle in på vinden i sovrummet.
Ylva

2019-11-02 @ 13:42:49
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0