Öppet hus på skolan

Idag kom den första snön som låg kvar på marken, innan har jag bara känt småfåniga flingor. 
 
Inte för att den låg kvar så länge, men det är ändå fint med lite vitt. 
 
På kvällen hade vi Öppet hus på Sunnerbogymnasiet. 
 
Det är kul när skolan fylls av besökare, både gamla och nya och blivande elever och deras föräldrar. 
 
I matsalen sålde UF-företagen sina produkter. 
 
Jag blev särskilt glad över att ett företag uppmärksammade Kladdkakans dag.
 
De spritsade nya muffins efter hand. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vissa dagar är viktigare än andra ;-) Trevligt med många besökare!

Svar: Kul att de prickade in en viktig dag och jag älskar företagsnamnet Den söta diamanten! :-)
Ylva

2019-11-07 @ 21:38:24
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Lisa

Vad fint med lite snö även om den inte låg kvar :) Älskar kladdkaka :)

Svar: Ja, jag blev lite glad över snön i gråa november. Kladdkaka är en bra sak! :-)
Ylva

2019-11-08 @ 08:17:11
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Gunilla

Vi fick första snön i natt, inte mycket, men nu snöar det igen :)

Du hittar då alltid goa bakverk du :)

Svar: Hos er kanske snön kan få ligga kvar ett tag också. Ja, att hitta godsaker och äta dem är min specialitet!
Ylva

2019-11-08 @ 09:21:32
Postat av: Ama de casa

Här har inte snön kommit än :-)

Kladdkakans dag... Hur kunde jag missa det? Får man ta ut den retroaktivt, tro... :-D

Svar: Klart man kan fira i efterskott! I förskott! Lite när som helst... Jag får ta och fira Gustav Adolf med en bakelse någon dag, för det blev inte av den rätta dagen.
Ylva

2019-11-08 @ 11:02:29
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0