Klubbkväll med Kristian Anttila

Igår var det klubbkväll på Lokal 16 här i Ljungby. 
 
Daniel Willforss gjorde sin första spelning, ensam med sin synth. 
 
Bara oknytt från Malmö körde på hårt! Coolt med unga tuffa tjejer!
 
Skaran hette tidigare Parkbandet, men det låter mer som ett dansband tycker jag... Sångerskan Elina fick sjunga med John Lundvik på Ljungbydagarna!
 
Kilpikona har Meja, en annan duktig sångerska! 
 
Kristian Anttila spelade här för två år sedan och ville komma tillbaka. Det är kul att han vandrar runt i publiken och till och med ut ur rummet med sin gitarr! Jag har faktiskt två CD med honom och gillar hans texter på svenska. 
 
Filippa Nordvall har konstutställning på Lokal 16 med en riktigt häftig installation i dansrummet!
 
Det var en riktigt kul kväll med bra musik i olika stilar och jag hoppas på flera klubbkvällar här! 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken trevlig kväll! Installationen är ju urläcker :D

Svar: Ja, den var häftig! Jag tyckte att det var synd att utställningen bara var i två dagar, men förstår att de vill ha tillbaka dansgolvet till de grupper som övar där.
Ylva

2019-10-20 @ 13:18:30
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Lisa

Vad trevligt det låter. Det var länge sedan jag var ute på klubbar. Har blivit en riktig stugsittare haha :)

Svar: Jag går ofta på konsert, inte så ofta på nattklubb. Förstår att du inte orkar det.
Ylva

2019-10-20 @ 13:24:12
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Trevligt! Fast jag tyckte inte att hon i Bara oknytt var så lik mig? Men jag har nog inte riktigt fått upp ögonen ännu :-D

Svar: Det var ju mest frisyren då. Jag har inte fått intrycket att du brukar svänga loss med gitarr på scen så ofta. :-)
Ylva

2019-10-20 @ 19:37:14
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0