Nya linser

Tidsinställt inlägg på grund av Helsingborgsresa. 
 
Har ni sett mina nya linser!
Äsch, det är aldrig någon som märker att jag har linser, eftersom jag har haft det nästan varje dag sedan 1990. 
 
Däremot är det inte så många som har sett mig i glasögon eftersom jag inte trivs i det. En del säger att alla passar i glasögon, men det tycker inte jag. Jag kan tycka att jag passar i solglasögon, men eftersom jag har så dålig syn (-7,0 på ena ögat och -8,0 på andra) får jag små pliriga grisögon bakom glasögon... Irriterande när jag betalade 6000 kronor för dem och inte vet hur länge jag kan ha dem, men det kan inte hjälpas. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Jag hade ingen aning om att du hade linser men du klär i dem :D

Svar: Du ser, man tänker inte på dem. Tack, jag tycker också att jag passar bra i linser.
Ylva

2019-10-25 @ 20:47:10
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Jodå, jag såg linserna. Supersnygga! (Okej, lite ljug där, kanske. Jag såg dom inte, men det är väl liksom det som är meningen?)
Oj... Det var ett väldigt stort synfel du har. Tur att det finns både linser och glasögon så du kan se omvärlden.

Svar: Ändå störde jag mig på att jag tyckte att de syntes i början, de är större än de jag hade först. :-) Visst är det tur att det finns hjälpmedel för oss halvblinda!
Ylva

2019-10-26 @ 00:19:24
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0