Berg och dalar

Idag var det studiedag och vi hade bara några vuxenstudenter som pluggade på bibblan. 
 
Det kom ett par killar och lagade vår kontorsdörr efter ett inbrott. De fick byta ut många dörrar på skolan, så väldigt onödigt med förstörelse! 
 
Jag cyklade förbi en plats där de gräver en damm. 
 
Bredvid har de gjort en kulle. Det är jättekonstigt, för innan låg det en skogsdunge här och nu vet jag inte vad de håller på med. Det här blir intressant att följa när jag cyklar till Citygross, Dollarstore, McDonalds eller Max. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Ja, varför kan inte vissa skilja på mitt och ditt? Sååå onödigt att förstöra så mycket också...

Ska bli kul att följa vad som händer på din väg mot shoppingen och den nyttiga maten :-D

Svar: Ja, nu ska du få höra! Igår var jag på Clas Ohlson och köpte papperstallrikar och en spagettislev för jag hade 30 kr i bonus, på Max och åt nuggetsmeal och blåbärsshake och på Dollarstore och köpte alkogel, bodyscrub och C-vitaminpiller. Ah, det var vägen du ville höra om, ja, jag återkommer om den! :-)
Ylva

2019-09-19 @ 02:30:09
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales

Onödig inbrott, vad förb...ad man blir på sådant!

Svar: Mycket onödigt! Synd om alla elever som fick sina laptops stulna, med allt skolarbete på.
Ylva

2019-09-19 @ 08:09:08
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Så tråkigt med inbrott och förstörelse :(

Träddunge lät ju trevligt, men det kanske blir ännu trevligare när det är klart, du rapporterar väl :)

Svar: Dungen var ful och ogenomtränglig så det här blir nog bättre. Ja, då, jag kommer att tala om hur det går. :-)
Ylva

2019-09-19 @ 09:31:51
Postat av: Ama de casa

Åh! Den shoppingen lät kul! Sån kan jag också tänka mig. Så länge det inte är kläder och skor involverade så shoppar jag gärna :-D

Svar: Det är alltid kul att fynda! Jag åker till Växjö på lördag och prickar in Lösgodisets dag som firas med bra erbjudanden på Hemmakväll (en före detta videobutik, som numera är godisbutik). :-)
Ylva

2019-09-21 @ 06:45:44
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0