Bollslinga

Jag tycker att det är fint med ljusslingor med bollar som jag sett finns att köpa på olika ställen. 
 
Jag trodde inte att maken skulle gå med på att jag köpte en, men så kom jag på att vi skulle kunna ha en i växthuset. Sedan tänkte jag åka till Rusta och köpa en, för de har många att välja på, men så hittade jag en på Dollarstore i diskreta gråa färger och kom på att vi kan ha den i uterummet hemma. 
 
Titta, vad mysigt! Detta kommer inte att hindra mig från att köpa en slinga till växthuset också. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vi har en i vitt som hänger ner bakom vår vita vardagsrumsgardin. Det ger lagom ljus så här när kvällarna börjar bli mörkare.

Svar: Ja, ännu ett bra användningsområde! Visserligen har vi inga gardiner och redan en ljuslist som maken byggt i vardagsrumstaket, men jag tar med mig den idén ändå. :-)
Ylva

2019-09-03 @ 19:17:23
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales

Jättefint!
Vill ha!
Ha en bra dag!

Svar: Det är kul att hitta nya saker man "behöver". Inte för att jag gör om hemma särskilt ofta, men små detaljer piggar upp.
Ylva

2019-09-04 @ 09:38:45
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Fint tycker jag :)

Jag funderar på att köpa en slinga som har som typ "glödlampor" i sin slinga och hänga i ett hörn

Svar: Ja, gör det! De är också fina! Jag gillar såna där retroglödlampor över huvud taget, gärna med tjock sladd som ser ut som rep.
Ylva

2019-09-04 @ 11:11:32
Postat av: Ami

Jättefint blev det! Jag har också funderat på att köpa en sån :)

Svar: Det kan bli ditt nästa projekt när du fyllt hemmet med lavalampor!
Ylva

2019-09-04 @ 12:03:43
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Jag tror du blandade ihop "Ama" och "Ami" i förra svaret ;-)
Jag vill också ha ändå! Gärna i "hysteriskt julblink"-utförande :-D

Svar: Haha! Sant, det fattar nog hon också. :-) Där tror jag att du har lite att kämpa för hemma... Vi hade en utomhusjulslinga som körde igång egna blinkprogram ibland och det var uppfriskande att se från början av gatan; där borta bor vi!
Ylva

2019-09-05 @ 15:01:25
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0