Hela Sverige bakar

Igår började Hela Sverige bakar på TV och det brukar jag inte bry mig om, men nu har vi en bagare härifrån! 
 
Jag och väninnan gick till Hotell Terraza, där Linda Hansson är VD och hade ordnat en happening kring programmet, och åt god pasta med oxfilé. 
 
Sedan berättade hon lite om inspelningen och bjöd på pajen hon bakade i programmet. 
 
Det var kul, men jag blev lite besviken på pajen. Jag är inte särskilt förtjust i vare sig pajdeg, persikor, svarta vinbär eller amaretto och den var inte tillräckligt söt för mig, men hon blev utnämnd till programmets stjärnbagare så den gick verkligen hem på TV! 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Hur kunde jag missa att det har börjat? Pajen verkade inte vara i min smak heller men man kan ju inte gilla allt...

Svar: Ja, hur kan du ha missat det! Som jag har tjatat. ;-)
Ylva

2019-09-26 @ 21:19:23
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Kul att det gick så bra för henne i programmet! :-)

Svar: Verkligen! Men jag vet inte om jag orkar följa programmet. Nästa gång ska de baka eclairer (orkar inte stavningskolla) och en ska vara med kaffesmak (inte för mig) och sedan får de baka två egna sorter.
Ylva

2019-09-27 @ 19:48:07
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0