Kraftwerk och Ö-fest

Jag har varit i Göteborg sedan i torsdags och gick på konsert med Kraftwerk på Liseberg i fredags. Jag ställde mig i kö en halvtimme innan de öppnade, men mina kompisar som bor i Göteborg jobbade och tog sig aldrig in i parken så jag gick ensam. Det gick bra, jag är ju van vid att gå ensam på Tivoli. 
 
Jag är inte så inne på synth men hade kompisar som lyssnade på dem när vi gick i högstadiet och det är många låtar jag känner igen. Det var en riktigt snygg 3D-show som var specialanpassad för Liseberg och parken var full med folk. Den här bra platsen fick jag efter att ha stått (suttit och läst en bok mest) i tre och en halv timme innan konserten började. 
 
På lördagen flyttade jag till en annan kompis och gick på Ö-festen på Ringön. 
 
Det här huset tyckte vi var så gulligt!
 
Jag försökte lägga beslag på en cool Harley.
 
Vi grejade med selfies, men då syntes inte huset...
 
Det är inte lätt det här med selfies! Men vi hade en fin eftermiddag i det härliga vädret.
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken härlig helg!

Svar: Jag hade tur och kunde träffa tre kompisar och det var fantastiskt väder hela tiden!
Ylva

2019-09-01 @ 20:53:13
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Vilken härligt helg i Götet! :-)
Jag tyckte ni lyckades bra med selfiesarna! Kul när benen syntes i solglasögonen - huset hade vi ju redan sett! :-D

Svar: De dåliga bilderna är ju roligast! Min kompis pratar hela tiden så man får liksom passa på att försöka fånga henne mellan orden... :-)
Ylva

2019-09-02 @ 12:28:46
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0