Mönstrade strumpor

Jakten på röda strumpor går dåligt. Nästan alla nylonstrumpor och tjockare strumpbyxor är svarta nu! 
 
KJ Store i Växjö har kul kläder och rear ut strumpor, tre för två, och jag köpte några roligt mönstrade. De i mitten har jag använt och redan haft sönder så jag klippte av tårna på dem.
 
Jag tycker inte om rosa och kan inte bestämma om de här hysteriskt blommiga träningstajtsen är fina eller fula, men de är billiga, sköna och roliga och det är det inte många träningsbyxor som är! De finns för 99 kronor på Lidl denna vecka.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Färgglada strumpbyxor är kul men det är ganska så mörka färger denna höst tycker jag... Tyvärr.

Svar: Det är samma sak varje år; nästan alla strumpbyxor/nylonstrumpor/tights är mörka! Eller i barnstorlek.
Ylva

2019-09-18 @ 06:50:53
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ami

Färgglada strumpor borde man ju egentligen ha när hösten och mörkret kommer, men tyvärr blir det ofta enfärgade mörka som jag köper...lite tråkigt!

Svar: Jag brukar ha ljust på sommaren och mörkt på vintern, men gillar ju färger och mönster.
Ylva

2019-09-18 @ 12:23:07
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Jag tycker dom var hysteriskt fina! Mönstrat är kul och uppiggande! :-)

Svar: Mer mönster! Det lutar åt att jag tycker att tajtsen med lavendlar är fina. :-)
Ylva

2019-09-19 @ 02:27:46
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0