Presentkort och konsert

De bästa presenter man kan ge är sådana man får vara med på själv! 
 
I fredags åkte jag till Växjö och firade en vän som fyllt år. Hon fick ett presentkort på en kväll i trevligt sällskap = mig. Vi gick på 4 krogar vid sjön och åt planka. 
 
De har en fint upplyst fontän i Växjösjön (tungvrickarord). 
 
Vi gick till Trädgård och Villa De luxe där det brann i grillen... 
 
Jag har aldrig varit i villan förut, där är fantastiskt fint! https://www.villadeluxe.se/
 
Sedan gick vi på Knock ´em down för att jag tycker om deras drinkar. Där träffade vi på ett par 22-åringar och hamnade i deras biljardspel. Vi blev utkastade när vakterna tröttnade på att en kille envisades med att sitta på biljardbordet... 
 
Efter denna roliga utekväll sov jag över hos väninnan och åkte buss hem igår. På kvällen åkte vi till Agunnaryd där det var konsert med Molly på rymmen som spelar irländsk folkmusik och ibland på skånska! Roligt! Men jag var väldigt trött. Jag tyckte att jag var ganska fin med mina röda tajts, men våra danska vänner sa att jag såg ut som Bamse og kylling (bildgoogla) och hade tepåsar under ögonen... 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Haha! Med såna vänner behöver man inga fiender... ;-)

Vilken trevlig kväll! Trots att ni blev utkastade... :-D

Svar: Haha! Såna är de, mina bästa vänner! Dessutom tyckte de att det var kul att det var jag som var svintrött klockan nio på kvällen för det brukar vara de som är trötta och jag säger att man inte får gå hem från en fest före midnatt...
Ylva

2019-09-29 @ 20:36:25
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0