Röda strumpor

Tidsinställt inlägg på grund av Växjö-, Runkarp- och Agunnarydstripp.
 
Jakten på röda strumpor/tights går bra nu! 
 
Jag hittade fina röda termotights på Rusta i Värnamo, men blev besviken för att de inte fanns i min storlek. Men så åkte väninnan till Malmö och gick på Rusta där och köpte dem åt mig. 
 
Hösten är säsong för knäppa klädkombinationer! Jag gillar inte senapsgult, men köpte ett par fula gula strumpor till en maskerad en gång och de ska ju användas. Säga vad man vill, men tråkigt blir det inte när jag har dem till mönstrad kjol och guldskor! 

Kommentarer
Postat av: Lena i Wales

Jag tycker båda är fina och gillar dina guldskor!
Ha en skön helg!

Svar: Guldskorna piggar upp och får uppmärksamhet! Hoppas du också haft en fin helg!
Ylva

2019-09-28 @ 11:37:22
URL: http://lenaiwales.wrodpress.com
Postat av: Ama de casa

Dom gula blir bra till påsk också, men dom röda är finast! :-)

Hoppas du har det superbra! Fast en Runkarp- och Agunnarydstripp lät nästan lite... ekivokt? ;-)

Svar: De röda är ännu finare i verkligheten i exakt den röda nyans jag gillar mest! :-) Haha, jag kom på att det nog heter Runkarps- men orkade inte ändra. Som tur var blev det ingen Agunnaryd-stripp... ;-)
Ylva

2019-09-28 @ 20:28:13
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Znogge

Snyggt med en färgklick och jag gillar båda :D

Svar: Färgklickar är kul, men jag gillar mest rött och blått. Och glitter!
Ylva

2019-09-29 @ 15:41:31
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0