Finmat och fulmat

Jag var och lunchade med en kompis på Gästis.
 
Titta vilken härlig lunch utomhus! 
 
Jag åt kycklingen och väninnan veckans gröna. 
 
Efter jobbet gick jag på Sibylla, de har churros där nu! 
 
Här var det påskpyntat!
 
Jag förstörde min idé med den nya fruktskålen som hem för exotiska och nyttiga frukter och lade dit godisfyllda påskägg. Först fastnade jag för det med sländan på, för att maken brukar säga att jag svirrar runt som en full trollslända, och så var det billigt att köpa tre på Dollarstore. 
 
Ur dagboken 900408: Vi spelade luffarschack och kastade frisbee. En liten tant sprang över nästan hela Myran och ropade Ingrid! Hojt! till en annan liten tant. Det såg rätt komiskt ut. 
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Vilken god lunch!

Svar: Det var det verkligen och så härligt att kunna sitta ute!
Ylva

2020-04-08 @ 21:28:16
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Lisa

Vilka fina påskägg. Dom har verkligen fina saker på Dollarstore. Skålen blev jättefin :)
Ha en fin skärtorsdag kram

Svar: De passar bra i fruktskålen, men nu tog jag med två av äggen till stugan för jag vet inte när vi åker hem. Det beror på vädret, jag vill hem om det blir dåligt. Kram!
Ylva

2020-04-09 @ 09:56:41
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Jag tyckte att du gjorde ett klart lyft i fruktskålen där :-D Gillade ägget med blommorna, såg sen att det var detsamma som det med sländan på :-)

En liten springande tant kan förgylla vilken dag som helst :-D

GLAD PÅSK på er!

Svar: Visst är ägget med blommorna fint, jag känner att det inte bara är ett påskägg utan kan dyka upp lite när som helst under året. :-) Ja, små springande tanter är roliga, men nu vill jag ju helst att de ska hålla sig hemma eller ute i skogen. Glad påsk!
Ylva

2020-04-09 @ 10:09:36
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Vilken god lunch!
Vi var också på Dollar store och köpte ägg till våra barnbarn.
Glad påsk!

Svar: De hade många fina ägg på Dollarstore så det går ju inte att låta bli! :-) Glad påsk!
Ylva

2020-04-09 @ 10:19:52
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0