Konsert och promenad

Igår såg jag en livekonsert med heavy metalbandet Screamer.
 
Jag låg hemma i soffan och tittade fast konserten pågick 500 meter bort på Lokal 16, utan publik. Screamer är ett Ljungbyband som är stora i till exempel Tyskland. Jag tyckte att det var en bra streaming och det ser ut som en mycket större scen. 
 
Idag tog jag en promenad vid stugan. Jag gick till den här söta stugan som ligger ute i skogen. Förut bodde det ett par gamla syskon här och en gång när vi gick förbi stod gubben och högg ved. Han bad om ursäkt för att han jobbade en söndag och vi förlät honom. 
 
Ur dagboken 900405: Klockan tolv fick vi lunch. Vi åt många pannkakor och sen gick vi ner och tittade när sjuorna spelade volleyboll. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken söt liten stuga. Tänk hur helig söndagen va förr!

Svar: Ja, det var gulligt att han bad om ursäkt. Vi var ute på bakfyllepromenad och orkade inte så mycket mer...
Ylva

2020-04-05 @ 22:13:48
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Verkligen en söt stuga! :-)

Verkar som du inte var (är?) helt ointresserad av volleyboll :-)

Svar: På högstadiet/gymnasiet var jag intresserad och aktiv, sedan tappade jag det helt... När vi spelade med personalen som friskvård för ett tag sedan gick det urdåligt! En lärare har spelat i division ett och jag har spelat (mest suttit på bänken) i division två, men det berättade jag inte då.
Ylva

2020-04-06 @ 10:15:59
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0