Kyckling

Maken berättade att det var dramatik med hönan och kycklingen igår. Han tänkte flytta över dem till en liten bur och lyfte över hönan först men då sprang kycklingen in i ett litet hål i väggen! Då fick han ställa tillbaka hönan så att hon kunde locka ut den igen. 
 
Förlåt för en brutal övergång! Jag håller på att tröstäta/stödköpa mig igenom den här pandemin så det får lov att bli ett slut innan jag blir stor som ett hus! Idag köpte jag nuggets och King fusion, glass med Kitkat, på Burger King. 
 
Ur dagboken 900429: Emma och jag var ute och gick och cyklade i det fina vårvädret, +20 i skuggan. Vi hoppade in på BP och köpte glass och mötte Martin som köpte snus. Undrar när han slutar.

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Vad skönt att det ordnade sig för kycklingen! Ja, inte den på bilden då, för den gick det sämre :-D

Vilken härlig vårdag ni hade! Undrar hur det gick för Martin och snusandet... En riktig klipphängare där ;-)

Svar: Ja, det var tur. Vi hoppas att det är en höna för annars kommer det att gå dåligt för den... Jag minns inte hur det gick med Martin och snusandet, han lovade länge att han skulle sluta. :-)
Ylva

2020-04-30 @ 10:04:50
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lisa

Oj då skönt att det ordnade sig för den lilla :) kram

Svar: Ja, tur att den inte blev kvar inne i väggen! Kram!
Ylva

2020-04-30 @ 12:24:03
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0