Utefika

Min mesta fikakompis ville fika idag. Bra idé, tyckte jag! 
 
Jag köpte en baguette på Subway och en fin mazarin och dricka på Lilla Hembageriet. 
 
Hoppsan, en halvselfie med en skymt av rymdträdet. 
 
Har jag spejsat ut totalt? Nej, här är rymdträdet. 
 
Lite längre bort tror jag att de håller på att sätta upp glasskiosken! Jag kommer att hoovra runt här för att hålla koll på när de öppnar.  
 
Kan man köpa julklappar åt sig själv i april? Javisst! Jag beställde från Åhléns; jag blir så glad av snygga förpackningar! 
 
Imuti är det en massa krämer med milk & honey från Body Shop, trevligt!
 
Ur dagboken 900407: Emma ringde och sa att Ginzaskivorna kommit. Det var Return -Straight down the line, Peter LeMarc - Välkommen hem och Cure - Japanese Whispers. Bra alla tre. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Vilken perfekt fika :D Vi måste bli bättre på att fika igen, under ordnade former då...

Svar: Jag är bra på att fika! ;-) Gärna tillsammans med andra såklart.
Ylva

2020-04-07 @ 20:50:24
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Julen varar ju till påska, och imorgon börjar den på riktigt om du frågar mig. Så ja. Att öppna julklappen nu var helt okej :-D Snygg halvselfie! Du kan också hantera en mobil ser jag... ;-)

En fd jobbarkompis man "upptäckte" Peter LeMarc och hade honom på sitt skivbolag ett tag. Se där! En Lassie ;-) (Dom andra två har jag inte ens hört talas om...).

Svar: Visst är det en tjusig halvselfie! Jag som tyckte att jag behärskar min nya mobil... skyller på att det är lätt hänt att komma åt selfieläget när det är så soligt att man inte ser vad man gör... :-) Bra upptäckt av LeMarc, en av mina stora idoler! <3
Ylva

2020-04-08 @ 10:18:12
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lisa

Vad coolt det där rymdträdet var :)
Vilken fin förpackning med Body shop saker. Gillar också fina förpackningar :)
kram

Svar: Jag gillar rymdträdet och vårt torg som är ganska utskällt för att det är en stenöken, men vissa delar är fina! Själva förpackningen borde inte spela så stor roll men jag blir jätteglad om de är fina! :-) Kram!
Ylva

2020-04-08 @ 11:10:44
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Gunilla

Precis som Ama skrev här uppe, julen varar till påsken :) så, det var hög tid att öppna så det inte blev för sent

Svar: Haha! Ja, en påskpresent fick det bli!
Ylva

2020-04-08 @ 11:15:50
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Läcker fika!
Visst kan man ge sig något extra då och då och nu behöver vi alla muntras upp.
Pasg hapus! Glad påsk!

Svar: Jag är bra på att unna mig saker och nu har jag ovanligt mycket pengar eftersom jag inte får resa. Pasg hapus, vad fint!
Ylva

2020-04-08 @ 13:25:42
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Ami

Så smart att köpa en julklapp till sig själv och redan nu :)

Svar: Tidigt eller sent, ingen vet. :-) Vi ska få årets julklapp som en vårpresent från kommunen, presentkort i centrumföreningen, för att sätta fart på handlandet i stan.
Ylva

2020-04-08 @ 17:54:08
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0