Valborg

Mhm, det blir en väldigt lugn Valborg detta. 
 
Jag vet inte om jag har haft den här klädkombon innan, men tycker att det är kul att fräsa på med tribalmönster, det är två tröjor från Gado gado, som jag köpt på Zapata i Gamla stan i Stockholm, jätterolig affär som tyvärr har stängt. 
 
Vi ställde in vår årliga valborgsfest och är ensamma i stugan. I stället för att grilla blir det stekt oxfilé och potatisgratäng. 
 
Ur dagboken 900430: Vi gick till Zackes och köpte glass. Bakom oss i kön stod Edmund Knutas. Jag kom såklart att tänka på i fredags när Nisse började skrika -nycklar! efter honom. -Jag heter ju Edmund och inte nycklar förstås, sa han när han låste upp åt oss. Det var när vi hade contestkläderna på oss. 

Kommentarer
Postat av: Liv

Ja, det blir nog lite lugnare för många med tanke på corona. Men det behöver intevara dåligt för det. Lät rätt mysigt att vara själva i stugan ändå :-)

Svar: Det går ingen nöd på oss. Vi har det varmt och mysigt inne när det regnar ute.
Ylva

2020-04-30 @ 21:49:35
URL: http://ambivertaliv.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Vilken fin klädkombo! Gillar mönstren :-)
Vi hade världens röjarskiva tillsammans med massor av vänner igår! Eller kanske inte... ;-)

Det tog ett tag innan jag lyckades tolka den där dagboksanteckningen... Men till slut fattade jag. Tror jag :-D

Svar: Du älskar rött! Tröjan ser mera skär ut, men är vackert röd i verkligheten. :-) Jag undrar mest vad Zackes var, jag minns inte att jag kallade glasskiosken det.
Ylva

2020-05-01 @ 09:18:29
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Emma Engström

Tycker det lät som att det blev en väldigt bra valborg ändå, så härligt att få grilla lite :> KRAM

Svar: Det var trevligt men synd att vår fest blev inställd. Kram!
Ylva

2020-05-01 @ 11:42:20
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Lisa

Snygg kombination. Synd att butiken har stängt. Många butiker har fått göra det tyvärr. kram

Svar: Ja, men det här var för flera år sedan (jag har mina kläder länge). Ägaren dog och sedan tröttnade hans sambo på att driva den vidare. Kram!
Ylva

2020-05-01 @ 11:49:27
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0