I Halmstad

Idag åkte jag med vänner till Halmstad. 
 
Vi började med att fika på Söderpiren där vi hade tur och kunde sitta ute, innan det började regna. 
 
Vi åkte till det stora köpcentret Hallarna där man kan gå runt ganska länge, men här är det någon som blivit trött såg jag när jag tagit bild på akvariet...
 
Vi åt smarrig italiensk glass på Riccardo. 
 
Sedan gick vi på konsthallen som ligger i det fina biblioteket. 
 
De har en rolig utställning som heter Coronatider. Det var en väldigt trevlig utflykt!
 
Ur dagboken 900829: När vi slutat 16.15 kutade vi ner till Vasahallen igen. Gick in och såg sista kvarten av killarnas match mot tjeckerna. Hebas vann faktiskt 56-55 och Marcus blev utnämnd till bäste forward. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken härlig utflykt. Har bara varit i Halmstad en gång när barnen var små men tyckte det var jättefint där. Fina bilder :)

Kram <3

Svar: Halmstad är fint! Tyvärr kommer jag inte dit så ofta fast det bara är sju mil bort, för maken vill mest vara i stugan. Kram!
Ylva

2020-08-30 @ 07:58:53
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Verkligen en trevlig utflykt! Haha! Snacka om att shopping kan ta musten ur vem som helst - till och med små barn :-D
Glassen såg inte dum ut den...

OJ! Det måste verkligen ha varit en spännande match! Sååå jämnt slutresultat! Antar dock att det inte var fotboll ;-)


Svar: Ja, du vet väl hur trött man kan bli i affärer... Supergod glass! Jag var intresserad av att titta på (Marcus) basket.
Ylva

2020-08-30 @ 10:37:21
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Vad trevligt!
Så längesedan jag var i Halmstad.
Den glassen ser så god ut!
Ha det bra!

Svar: De har väldigt god italiensk glass! Det är inte ofta jag kommer till Halmstad heller, fast vi bor så nära. Ha det bra, du med!
Ylva

2020-08-30 @ 12:25:41
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Alltid trevligt med utflykter - även om barnen inte orkar hålla ut :)

Svar: Ja, nästan alltid trevligt med utflykter kan man säga då. ;-)
Ylva

2020-08-30 @ 13:59:29
Postat av: Znogge

Vilken bra dag det blev! Shopping kan ta på krafterna om man inte har den rätta orken :D

Svar: Ja, det var en trevlig dag! Jag som inte ens behövde shoppa kanske köpte någon present. :-)
Ylva

2020-08-30 @ 20:17:04
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0