GOTT NYTT ÅR!

Idag har vi tänt marschaller.
 
Maken säger att jag ska plocka in kloten så att de inte blir stulna, men de är aptunga så jag hoppas att vi får ha dem kvar. 
 
Nu är det ett tag sedan jag skrev om utomhusbelysning! Jag tycker att det är fint med istappsslingor, helst när det är snö förstås. 
 
Några har satt upp en stor stjärna i sitt träd, fint! 
 
Igår när jag var ute och gick såg jag denna magnifika ljusstake.
 
Jag ville se den tänd, så jag gick förbi idag när det blivit mörkt och med denna jättestake (!) vill jag önska er ett riktigt Gott nytt år! Det kan bara bli bättre, hoppas jag. 
 
Ur dagboken 901231: Han tänkte binda fast mig vid en buske så jag inte skulle följa med dem hem. De gick lite före tre. Han är så himla gullig! 

Kommentarer
Postat av: znogge

Så fina så hoppas de får vara kvar. Men visst, en del är fräcka som löss. Hoppas ni får en fin afton!

Gott slut och Gott nytt år!

Svar: Folk snor ju de mest mystiska saker, men jag tycker att man borde få ha sina klot ifred. Gott 2021!
Ylva

2020-12-31 @ 18:32:33
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Hoppas att alla klåfingriga håller sig borta från era fina klot!
Roliga belysningar :-)

Ja, alla knep är väl bra ifall man vill ha kvar sällskapet :-D

Ha en fin start på 2021!

Svar: Jag får se hur länge jag vågar ha dem kvar ute, vitsen försvinner ju om jag gömmer dem i källaren... Hehe, det är ett lite konstigt beteende att inte låta gästerna gå hem. :-) Tack, det samma!
Ylva

2021-01-01 @ 09:38:29
URL: http://https://amacasa.wordpress.com/
Postat av: lisa

Vilka fina klot, hoppas ingen norpar dom <3
Det där var en ljusstake som hette duga, jättefin. Undrar var dom fått tag på den :)

God fortsättning kram <3

Svar: Jag vill ha dem framme så att jag får se dem, men efter marschallsäsongen plockar jag in dem. Hoppas att ingen snor dem eller jättestaken, haha... Kram!
Ylva

2021-01-01 @ 11:04:16
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0