Måla väggar

Vilken mardrömshantverkare jag är! Det går sakta OCH blir dåligt... Fördelen är att jag är gratis. 
 
Här är en vägg som jag ska rolla. 
 
Det blev oerhört flammigt och det får bli några lager till. Det här ska bli kontor för de anställda på makens företag och jag säger att de är välkomna våren 2025... Jag får en skev tidsuppfattning när jag målar och när jag har hållit på hela dagen har det gått en timme! 
 
Ur dagboken 901219: Inte många lektioner idag. Var i Vasahallen i nästan fyra timmar. Killarna förlorade tyvärr mot Falun 2-3.

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Tiden går fort när man har roligt, och din tidsuppfattning är väl bevis på att du kanske inte tycker att det är så kul att måla... ;-)

Det var väl inte så mycket kvar av terminen då skulle jag tro. Då är det inte så mycket kvar att göra i skolan.

Svar: Så kan det vara. Jag får lite dåligt samvete när jag ser att maken håller på att jobba ihjäl sig, men det ska mycket till innan jag hantverkar! Jag kanske fick ledigt för ett viktigt uppdrag för skollaget i volleyboll. :-)
Ylva

2020-12-20 @ 10:25:59
URL: http://https://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0