Tio år i huset

Facebook har blivit tråkigt och jag får inte alls uppdateringar från dem jag vill, men en sak som är kul är att man får upp minnen och idag påmindes jag om att det är tio år sedan köpet av huset gick igenom. 
 
Så här såg vårt hus ut när vi köpte det. Jag saknar rönnsumaken som blåste ned i en storm. 
 
Nu ser det nyare ut när vi har bytt taket. 
 
Ur dagboken 901202: Förutom besvikelsen att jag inte hittade nån kul kille så var väl julskyltningen ganska fin. Jag stod med Emma mellan tre och fyra och vi sålde en hel del tycker jag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det nya taket gjorde verkligen mycket stor skillnad och huset ser genast mycket nyare ut. Grattis till era tio år!

Svar: Tack! Vi visste när vi köpte att taket behövde bytas så det borde ha gjorts för länge sedan. Nu är vi nöjda att det är klart.
Ylva

2020-12-02 @ 21:47:36
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Grattis till dom 10 åren! Den där rönn...nånting var fin, men nu ser man ju huset bättre :-)

Haha! Julskyltningen var fin trots avsaknaden av kul killar alltså? Ja, man tittar väl efter olika saker på julskyltningen antar jag ;-)

Svar: Tack! Ja, det var lite lustiga förväntningar på en julskyltning. I år gick jag inte ut alls, fast det fanns en liten julskyltning här där man inte fick samlas fler än åtta på samma ställe.
Ylva

2020-12-03 @ 10:22:42
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lisa

Håller med dig om Facebook. Är aldrig inne där längre.
Vad fint det blev med nya huset :)

Kram

Svar: Jag skriver en del på Facebook, men får mest se inlägg från olika sidor och inte vänner. Vi är nöjda med det nya taket. Kram!
Ylva

2020-12-03 @ 15:43:35
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0