Kari Traa och vernissage

Idag gick jag till Intersport som har halva priset på vintersaker. 
 
Jag skulle aldrig köpa en undertröja för fullpris 849 kr, men har faktiskt tittat på tröjor från Kari Traa i flera år och nu hade jag även presentkort i Centrumföreningen att utnyttja. De är så fina (det spelar egentligen ingen roll för en undertröja, men känns ändå kul) och det är skönt och varmt med merinoull. 
 
Det var vernissage med Denisa Cocis på Lokal 16 idag. Hon auktionerar ut sina tavlor och 80% av intäkterna ska gå till Operation smile, jättefint initiativ! 
 
Ur dagboken 900228 (eftersom 29 inte fanns): Jag, Britta och Ken var ute och gick ett tag. Vi såg en vit hare, rosa moln, ett ihåligt träd men inga rådjur. Under middagen slog vi ihjäl flugor. 

Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Presentkort är ju verkligen superbra att ha och utnyttja om det är något lite dyrare man vill ha! Inte hört om det märket innan, men det får jag spana in :D

Svar: Vi brukar få presentkort i julklapp från kommunen på affärer här i stan, jättebra! Jag tycker att det är jättefina sportkläder!
Ylva

2020-02-29 @ 20:51:34
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Lisa

Alltid bra med presentkort :) Märket är nytt för mig , låter lite finskt. Ska kolla upp det :)
Vilket jättebra initiativ av konstnären :) kram

Svar: Nu fick jag googla. Kari Traa är en norsk fresstyleåkare som skapat det här märket med fina sportkläder. Kram!
Ylva

2020-03-01 @ 09:45:19
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Vilket jättefint fynd!

Så du tog ett utdrag från februari i alla fall ;-) Kul att du noterade vad du inte såg också :-D Lät som en härlig middag med flugjakt i februari.

Svar: Det kanske var en stor besvikelse att inte se några rådjur? Det där året kanske också var konstigt vädermässigt.
Ylva

2020-03-01 @ 09:46:47
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Läste att det är "Krama en bibliotekarie-dagen" idag, så då skickar jag en stor KRAM till dig :-D

Svar: Vad ! Är det på en söndag, då är det inte så många som träffar en bibliotekarie! Tack och kram tillbaka.
Ylva

2020-03-01 @ 09:48:36
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0