Golvläggning

Tidsinställt inlägg på grund av Köpenhamnsresa. 
 
Maken är så konstig! Han drivs av någon märklig idé att han måste göra nytta hela tiden och när han kommer hem från sitt företag där han bygger robotar och maskiner kör han till stugan där han bygger andra saker. 
 
Vi har eget sågverk och nu har han sågat och hyvlat brädor till vinden i stugan. 
 
Ur dagboken 900102: Jag åkte till Emma och spelade TP med dem och Lotta och Stefan. 
 
När jag skriver åkte menar jag nästan alltid cyklade, jag tyckte nog att det var för långt att skriva. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

En sådan läggning är på gott och på ont. Visst är det skönt att få saker och ting gjorda men det kan också bero på att man har svårt att göra ingenting och bara koppla av. Fast när min pappa levde så hävdade han att sådana projekt var avkopplande...

Ha det gott i Köpenhamn!

Svar: Maken ser det också som avkoppling att åka till stugan och skrota runt med vad han vill, till skillnad mot jobbet som i och för sig är fritt men ibland måste de ju göra saker. Tack, Köpenhamn var bra som alltid.
Ylva

2020-01-04 @ 15:39:44
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ami

Ja, en del har den läggningen och kan helt enkelt inte sitta still :)
Ha det bra i Köpenhamn!

Svar: Jag är väldigt bra på att sitta stilla. Gärna i kombination med en bra bok. :-) Tack, det var kul i Köpenhamn!
Ylva

2020-01-05 @ 10:57:22
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Så du ska till Köpenhamn? Kul! Såvitt jag kan minnas har du aldrig varit där förut? ;-)

Vi har alla våra nöjen... ;-)

Har TP funnits så länge? Förmodligen eftersom du skrev att ni spelade det då... :-)

Ha det toppenbra i Köpenhamn!

Svar: När vi tog med svärmor till Köpenhamn frågade hon varför jag åker dit så ofta och om jag inte skulle åka någon annanstans. Det är ju för att jag bor gratis! Och älskar staden! TP har funnits länge, men det kommer nya versioner ibland. Tack, jag har haft det kanonfint!
Ylva

2020-01-05 @ 11:20:04
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0