Kulturnatt

Nu ska jag åka till Växjö på Kulturnatten. 
 
Här är en bild från invigningen 2017 vid vackra Det fria ordets hus, som de tyvärr ska stänga. 
 
Samma år var jag på konsert med Håkan Hellströmmusik i Domkyrkan. Årets konsert ska ha The Ark/Ola Salotema och jag hoppas att jag kan gå dit. 
 
Ur dagboken 900125: När jag stod vid mitt skåp hörde jag Jocke säga att Hedemorakillarna ledde över Hälsingegården med 27-25. Jag kastade mig fram för att fråga -va? för jag hörde inte riktigt vad han sa, och jag trodde att de spelade mot Falun. Tyvärr stod Hillis i mellan, så jag råkade hoppa fram och slicka honom på armen. Pinsamt. 
 
(Det var skollagsmatcher i basket. Hälsingegården vann med 51-47 och jag blev plötsligt intresserad av en kille i åttan som spelade i hemmalaget.)

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Trevligt med en kulturnatt igen! Hoppas du kommer in på konserten :-)

Haha! Ibland blir det lite fel, men i efterhand blir det både roligt och minnesvärt :-D

Svar: Jag kom in på konserten men det var nästan fullt fast vi kom dit 45 minuter innan. Nu var de där killarna mina klasskompisar, jag ville bara förvarna om att vi kommer att få höra mycket om en Marcus framöver. :-)
Ylva

2020-01-25 @ 16:20:42
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Anita

Trevligt :D

Svar: Mycket! :-)
Ylva

2020-01-26 @ 09:50:56
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0