Om min cykel

Idag var jag olydig och parkerade utanför kommunbiblioteket. 
 
Jag skulle bara slänga in en bok i återlämningslådan och stå under tak. 
 
När jag gick ned i garaget och provade höjden på min nya sadel stod maken och sydde ett handtag. Det högra har han sytt dit med ett läderaktigt tyg han köpt till båtklädsel, gulligt! Det vänstra väntar på renovering. 
 
Ur dagboken 900127: Vi satt och glodde på TV mest. Det var bl.a sista "En himla många program". De hade gjort parodi på melodifestivalen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Men du kunde ju inte veta att man inte fick parkera cykeln där? Huuur skulle du kunna veta det??? ;-)
(Andas i en papperspåse, finns såna till tvätten här i vår hytt).

Jag trodde det hette "En himla MASSA program"... Men visst var det galenskaparna va? Fast att göra parodi på Schlagern... Den är inte bra. Det programmet (dom programmen) ska man ta på stöööörsta mööööjliga allvar! :-D

Svar: Nej, hur skulle jag kunna veta det? Här kommer fortsättningen, speciellt för dig som engagerar dig i mina trettioåriga minnen.:-) Suverän parodi på Ratata - Tralala, Roxette - Rosett, Orup -Orust, Stefan Borsch som de kallade Stefan Pers (eller stavas det pärs?) och några till.
Ja, Galenskaparna och After Shave är roliga!
Ylva

2020-01-28 @ 03:32:15
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lisa

Vad pysslig han verkar vara din man.:) Det har man alltid nytta av :)

Svar: Han fixar allt, det är väldigt praktiskt! Det här tyckte jag var ovanligt sött. :-)
Ylva

2020-01-28 @ 08:20:31
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Ami

Ibland måste man få vara lite busig :)
Vilken snäll man du har som syr dina handtag!

Svar: Ja, det går inte att följa alla regler. Visst är han snäll! :-)
Ylva

2020-01-28 @ 11:04:29
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/
Postat av: Gunilla

Snart är cykeln som ny igen :)

Svar: Ja, den har fått en massa nya delar. :-)
Ylva

2020-01-28 @ 15:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0