Walk in closet

Vi har en walk in closet.
 
Eller åtminstone ett förråd som man kan gå in i om det inte står för mycket saker på golvet... 
 
Det är tråkigt den här varma vintern att jag inte får använda alla mina sköna vinterkläder. En massa fina och varma stövlar och kängor har jag.
 
En massa fina och varma jackor, mössor, halsdukar och vantar. 
 
Framför allt har jag en massa sköna och fina och jättevarma tröjor, här är några av dem. 
 
Ur dagboken 900130: Jag stod och packade ned böcker i min väska och satte mig på en bänk som stod där. Det var bara det att Granlund hade sitt ben där. Jag hoppade upp helt livrädd och skrek och skrattade. 

Kommentarer
Postat av: znogge

På min tid kallades det för klädkammare ;-) Det kommer fler vintrar så du får spara tröjorna!

Svar: Du har rätt, huset är byggt på femtiotalet så det är en klädkammare. Jag får åka hem till Dalarna där det kan bli kallt. Efter mina depressioner har jag blivit (tjockare) mer varmblodig.
Ylva

2020-01-30 @ 21:55:14
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ami

Perfekt med mycket förvaring! Och jag tror som Znogge att det kommer fler vintrar :)

Svar: Jättebra med många förråd, vi är bortskämda med utrymmen hemma och i stugan. :-) Vintrarna här i Sydsverige är inte tillräckligt kalla.
Ylva

2020-01-31 @ 11:21:27
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/
Postat av: Lisa

Vad praktiskt. Förråd och garderober kan man aldrig få för mycket av :)

Svar: Sant! Och så har vi en hel gård där maken får hållas med sina leksaker; båtar, mopeder och verktyg. :-)
Ylva

2020-01-31 @ 11:59:27
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Jättemånga fina grejer där inne, synd att du inte har haft nån nytta av dom. Har du tur så blir det en skitkall februari! ;-)

Haha! Kan tänka mig att du blev förskräckt av att det fanns ett Granlundben där du skulle sitta :-D

Svar: Eller också går vi direkt på vår och plockar fram tunna och ljusa kläder. Jag minns mig som tyst och blyg men hamnade som sagt i konstiga situationer med killarna på skolan. :-)
Ylva

2020-01-31 @ 15:43:24
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0