Bert Karlsson och Sylvester Stallone

Jag och min Göteborgsvän brukar ta fulselfies och imitera Bert Karlsson och Sylvester Stallone. Vanligtvis brukar man ju försöka se så fördelaktig ut som möjligt när man tar selfies och vi skrattar så att vi gråter för att vi ser så galna ut.
 
Det är svårt nog att ta en vanlig selfie, men när jag ska försöka få med två personer + något i bakgrunden är det nästan omöjligt! Även fast vi inte försöker se bra ut... Vi blev lite generade när vi tog fulselfies i Pilane skulpturpark för att det var så mycket folk där men var så goda, här kommer helgens fulselfies! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ur dagboken 900720: När vi cyklade hem igen cyklade vi mot enkelriktat och sprang omkring på en refug. Då kom Henrik förbi. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Haha! Snygga imitationer :-D

Cyklade ni mot enkelriktat??? Nu måste jag hämta papperspåsen... ;-)

Svar: Jag blev glatt överraskad första gången vännen ville visa upp sin Sylvesterimitation. Han är inte så pigg på att vara med på bild annars, men nu har vi startat en fulselfietradition! Jag undrar mest hur vi kunde springa omkring på en refug.
Ylva

2020-07-21 @ 09:24:24
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Haha.. :):)

Svar: Hehe... :-)
Ylva

2020-07-21 @ 10:56:42
Postat av: Znogge

Ha ha, vilka härliga bilder du bjuder på!

Svar: Och en fin skulptur i bakgrunden. :-)
Ylva

2020-07-21 @ 11:45:35
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Emma Engström

Haha vilken rolig grej och härliga bilder ni bjuder på, kul att imitera andra så ibland! :D

Svar: Ja, nu bjöd vi rejält på oss själva, haha... Som tur var hade alla fullt upp med sitt så de såg nog inte våra fulfotoförsök! :-)
Ylva

2020-07-21 @ 12:52:28
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Maolion

Hahah fulbilder är ju alltid bäst!

Svar: Javisst, då slipper man tänka på att se snygg ut!
Ylva

2020-07-21 @ 17:14:24
URL: http://maolions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0