Cykeltur

Idag tog vi en cykeltur från stugan. Vi blev lite modiga och valde en ny väg som vi inte visste vart den ledde. 
 
Det blev nog ungefär två mil och vi hade med picknick så det gick ingen nöd på oss. När vi kom ut på en väg som vi kände igen bestämde jag att vi ju måste fika innan vi var hemma igen och då blev det på ett hygge. Inte det vackraste, men minipizzorna och mazarinerna var goda. 
 
Ur dagboken 900723: Vi städade i ungefär tre timmar tror jag. Jag hittade ett pinsamt band på vinden som jag sjungit in små fina sånger på. Det var så länge sen att jag glömt det.
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken härlig cykeltur ni kom ut på!

Svar: Ja, men på vissa ställen hade det varit skönt med flera växlar.
Ylva

2020-07-23 @ 22:39:38
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Oooo... Det var vågat av er att ge er ut i okända trakter :-)

Åh! Du har väl kvar bandet? Jag förväntar mig ett sånginlägg här på bloggen nu :-D

Svar: När maken är med kan jag göra det, annars försvinner jag bara... NEJ, jag har inte kvar bandet och jag blir generad bara jag tänker på det. Bland annat sjöng jag Carolas Främling, fast jag aldrig gillat henne. :-)
Ylva

2020-07-24 @ 10:40:18
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Emma Engström

Vad mysigt att ta sig en tur ut i naturen och även göra en liten picknick, det var inte igår men något man borde göra när vädret tillåter på sommaren! :D <3

Svar: Vi pratar ofta om att vi ska cykla någonstans, men det blir sällan av att vi gör det tillsammans. Jag cyklar nästan varje dag, men kortare turer. :-)
Ylva

2020-07-24 @ 17:46:35
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Ama de casa

Okej, det var ju synd på bandet, men jag godkänner också en nyinspelning. Se så! Kom igen! :-D

Svar: Huuuu, jag tycker så våldsamt illa om att höra min egen röst så det har jag väldigt svårt att tänka mig. Om du är det minsta känslig mot falsksång vill du INTE höra mig sjunga Främling! ;-)
Ylva

2020-07-25 @ 10:27:58
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0