Ombyggnad av Grand

Tidsinställt inlägg pga Hedemoraresa. 
 
De renoverar vår gamla teater Grand. 
 
I februari såg det ut så här. 
 
Nu ser det ut så här, det har tillkommit en fin glasterrass till vänster. De har lovat att det ska bli klart i december så att man kan börja ha föreställningar här igen och just i år visade det sig ju vara ett ypperligt år att stänga en teater. 
 
Ur dagboken 900703: Eriks fyraårsdag minsann. Han blev glad för mina ballonger och russin. Ballongerna har han hållt på och bollat med nästan hela dagen. 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Den renoveringen hamnade verkligen rätt i tiden!

Ha det gott i Hedemora :D

Svar: Tack! Jag är så glad att jag fick träffa mina föräldrar igen!
Ylva

2020-07-04 @ 10:00:36
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Bra tajming där :-)

Vi såg en liten tjej som satt och lekte med små papperslappar (skräp) igår och såg ut att ha hur kul som helst. Små barn behöver inte så jättemycket för att ha kul :-)

Ha det fint i Hedemora!

Svar: Nej, små barn är lättroade, jag också. Tack, jag har haft det bra hemma. :-)
Ylva

2020-07-04 @ 10:23:18
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Emma Engström

Åh vad spännande! Glasterass lät inte helt fel, så fint. Hoppas det hinns bli klart till december :D <3

Svar: Jag hoppas verkligen att det blir klart till jul och att man snart får gå på teater, konserter och liknande igen!
Ylva

2020-07-04 @ 17:36:29
URL: http://nouw.com/emmaengstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0