Villa Vik

Jag åkte med väninnan på utflykt till Villa Vik i Växjö. 
 
Här äter man gott.
 
Det ligger så fint och vi lånade ett par solstolar och satt nere vid sjön. 
 
Vi såg det här regnet komma emot oss och hoppade snabbt in i bilen, helskumt väder med regn och blå himmel samtidigt! 
 
På kvällen åt jag middag på Figos i Ljungby med en annan väninna. Jag provade deras version av pina colada som var god! Väninnan drack stans egna Lydén pink gin som hon tyckte var god, men som jag tyckte var fruktansvärt besk. 
 
Ur dagboken 900728: Tina och jag åkte till Emma till nio. Vi åkte till Svarttjärn och badade. Skitkul. 
 
(Kvällsdopp är härligt!)

Kommentarer
Postat av: znogge

Vilken härlig semesterdag!

Svar: Ja, nu bokar jag in saker de sista dagarna jag har kvar på semestern!
Ylva

2020-07-28 @ 22:12:09
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Ingen dum dag alls! Fast vädret var onekligen skumt...

Kvällsdopp är verkligen skönt! Eller VAR kanske jag ska säga, nuförtiden blir det inte särskilt mycket badande överhuvudtaget för min del.

Svar: Vi har fortfarande skumt väder, som jag snart ska skriva om. Det var länge sedan jag tog ett kvällsdopp också och jag saknar alla sjöar i Hedemora.
Ylva

2020-07-29 @ 09:13:28
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Så mycket trevligt du sett och gjort de senaste dagarna. Härligt för dig med semester, även om allt inte är som vanligt.
Ha det bra!

Svar: Ja, jag lyckas hitta på små saker att göra, trots allt. Min semester är snart slut så jag passar på att göra så mycket som möjligt nu. Ha det bra, du med!
Ylva

2020-07-29 @ 12:32:25
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Lisa

Vilken mysig dag ni verkar ha haft minus regnet :)
Det är verkligen konstigt väder i sommar .

Kram <3

Svar: Vi hade tur och hann sitta lite i solen. :-) Det är kul att göra utflykter! Kram!
Ylva

2020-07-29 @ 17:19:37
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0