Erikshjälpen

Idag har jag cyklat omkring mellan skurarna och klarat mig ganska bra från regn. 
 
Jag var hemma innan det här brakade loss. Först cyklade jag till urmakaren och biblioteket, sedan hem, sedan till Ica och hem och så till Erikshjälpen (och hem). Det blev åtta km sammanlagt enligt Google maps och fick räcka som dagens motion.  
 
Jag köpte en liten grön höganässkål för att jag har fyra matchande muggar och en äggkopp. 
 
Jag är dålig på att använda sjal men köpte en med ugglor på, den ska jag inte ha till min zebraklänning men nu blev det så för att visa upp den för er. 
 
Ur dagboken 900630: De som var något att se var WIlmer X och Hunters & Collectors men dessemellan flanerade vi runt lite mellan scenerna. Det måste ha varit publikrekord i år. Det var så himla mycket folk. 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Här har också varierat med sol och regn, jag passade på att gå ut mellan skurarna, och hade också tur då :)

Bra köp !

Svar: Jag vet att ni också behöver regn men vill inte att det ska regna när jag åker hem till helgen! Bra och billigt på Erikshjälpen. :-)
Ylva

2020-06-30 @ 20:54:09
Postat av: Znogge

Grattis till fina fynd!
Här har det blåst och regnat rejält.

Svar: Tack! Blåst och regn är inget trevligt. Snart får det vända igen och bli sol på semestern!
Ylva

2020-06-30 @ 21:51:16
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Lisa

Vi fick en skur på kvällen men den upphörde lika fort som den kom .
Vilken söt sjal. Klänningen var också jättefin. Kul att du också gillar kläder med djur på :)

Kram <3

Svar: Ni behöver ju verkligen regn. Jag tycker att det kan regna på nätterna. Tack! Ugglor är ju lite bibliotekariedjur :-) Kram!
Ylva

2020-07-01 @ 10:25:49
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Igår överraskades vi av regn och åska när vi satt ute på terrassen och lyssnade på en sommarpratare. Det passerade på kanske... fem minuter? Sen var solen tillbaks igen. Lite synd faktiskt, det var mysigt att höra regndropparna på markisen och åskan var på långt avstånd :-)

Tjusig sjal! Ugglor och zebror matchar varandra bra tycker jag :-)

Wilmer X känner till och med jag till :-D

Svar: Ja, ni har ju snabba regn. Vad lustigt, nu spelar Stiko Per (som du inte har hört talas om förutom att jag tjatar om honom) Vem får nu se dina tårar av Wilmer X. :-)
Ylva

2020-07-01 @ 11:39:31
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Verkar som också Sverige har fått växlande väder.
Fina fynd du gjorde, bara att handla second hand både för naturen och att ge pengar till bättre behövande.
Ha det bra!

Svar: Ja, efter en tid med värme har det blivit mer omväxlande och regn behövs ju, men det är tråkigt när man vill vara ute. Jag behövde egentligen inget men det är kul att fynda och som du säger bra med second hand. Ha det fint!
Ylva

2020-07-01 @ 13:23:12
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Emma Engström

Vad roligt med lite fynd och gillar scarfen, ugglor är nämligen något jag älskar! De är så himla söta :D <3

Svar: Det är kul att fynda och på Erikshjälpen går ju pengarna till något bra. Visst är ugglor fina! :-)
Ylva

2020-07-01 @ 17:49:07
URL: http://nouw.com/emmaengstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0