Invigning av Pinchos

Idag pressade jag in mig i min penntrolltröja.
 
Den här köpte jag i Växjö för kanske tjugo år sedan. 
 
Om man kommer in i storlek S får man ha det, tänker jag. Däremot är jordgubbskjolen ganska ny och i XL. 
 
Det var invigning av Pinchos på hotellet vid E4:an, supertråkigt läge, men jag och väninnan cyklade dit och käkade.
 
Det lite roliga här är att hon ser frestad ut av alla mina efterrrätter... Hon tog fem smårätter och orkade inte efterrätt, men jag åt "bara" två rätter och två roliga drinkar och orkar alltid efterrätt!
 
Ur dagboken 900612: Vi tänkte ta 12.13-bussen in till stan men när vi stod och väntade såg vi våran bil. Vi sprang iväg och gensköt den. Mamma, pappa och Pamela skulle bara titta lite på kakel. 
 
(Vi var i Norrköping, men jag vet inte riktigt varför jag och min kusin tänkte åka buss.)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Den ena storleken utesluter inte den andra ;-)
Sedan gäller det att planera sitt ätande. Maten brukar vara bra där men vilket urtråkigt läge :-(

Svar: Nej, man får blanda storlekar. :-) Gott men dyrt med alla smårätter! Jag tror tyvärr att det är en felsatsning, för om man kör E4 genom landet stannar man nog hellre snabbt på McDonalds, Max eller Sibylla på samma ställe.
Ylva

2020-06-13 @ 09:28:01
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Wow! Snyggt jobbat att komma i en 20 år gammal tröja!
Hon såg verkligen sugen ut, väninnan - rolig bild! Men är det en tvåvåningsserveringsgrej? Såg ut så...

Är man i Norrköping ska man väl åka spårvagn? Jag tror det är lag på det :-)

Svar: Ja, det är en tvåvåningsgrej, men vi beställde så mycket så det fick inte plats, hehe... Jag har inte alls åkt mycket spårvagn i Norrköping utan mest åkt bil mellan släkt i Jursla, Skärblacka och Smedby. :-)
Ylva

2020-06-13 @ 11:20:25
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Jag har besökt Pinchos en gång i Borås. Annorlunda i samband med meny och beställning.
Fina kläder, både små och större.
Trevlig helg!

Svar: Jag gillar egentligen inte appsystemet, men man kan ju beställa på vanligt sätt också om man vill. Nu har jag laddat ned appen och samlar poäng så blir det någon gratisgrej nästa gång. Trevlig helg!
Ylva

2020-06-13 @ 12:21:36
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Lisa

Vilken fin tröja och kjol :)

Haha vilken rolig bild på din väninna :)
Hon såg verkligen sugen ut.

Kram

Svar: Tack! Jag gillar ju mönster. :-) Ja, det var kul att fira hennes födelsedag, för hon är alltid glad. Kram!
Ylva

2020-06-13 @ 12:59:22
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Emma Engström

Nämen åh, kjolen är ju himla söt tycker jag! Somrig och härlig med jordgubbar :D Vad mysigt att det blev en tur till Pinchos, gillar den miljön där ändå :D KRAM

Svar: Visst är det somrigt med jordgubbar! :-) Ja, Pinchos är mysigt även fast det är helt galen inredning egentligen... Kram!
Ylva

2020-06-13 @ 13:09:32
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Martin

Kriminellt fult tillbygge på motellet.

Svar: Ja, det är fult. Pinchos har kul inredning som piggar upp som motvikt.
Ylva

2020-06-19 @ 23:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0