Midsommar

Vi är så glada att vi kunde ha en traditionell midsommarafton! 
Jag köpte jordgubbar för 80 kr lådan för det skulle vi bara ha!
 
Nu vill folk inte vara med på bild pga coronaskam, men maken får ställa upp och den gulliga gästen bekymrade sig inte om kameran. Vi satt ute till elva på kvällen, underbart!
 
Idag blev det lite städning.
 
 
Annars har det varit väldigt lugnt idag. 
 
Ur dagboken 900620: Vad har jag egentligen gjort idag? Jo, jag har städat mina lådor + mitt skåp. Visserligen ramlar det fortfarande ut kassar om man öppnar dörren men det är betydligt tommare på värdelösa papper. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken bra helg det blev och så skönt att kunna sitta ute!

Svar: Härligt att kunna vara utomhus! Då kändes det ju heller inte så busigt coronamässigt.
Ylva

2020-06-21 @ 09:53:11
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Det såg inte alls så farligt ut med städningen tycker jag. Skötsamma gäster :-)

Oj! Du städade skåp och lådor även fast du inte satt i karantän - duktigt jobbat!

Svar: Nej, den städningen gick ganska fort. Vi var sju personer och kunde sitta runt samma bord och ändå hålla lite (dock inte två meter) avstånd. Ja, det var en ambitiös skåpstädning av mig! :-)
Ylva

2020-06-21 @ 10:17:41
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Emma Engström

Alltså det är ju nästan ett rån att köpa jordgubbar för 80!? Men är det midsommar så är det klart att man kanske köper ändå 😄 verkade inte vara en så dum midsommar ändå! Kram och ha en bra söndag!

Svar: Jag brukar tycka att 50 kronor låda är mycket, men ja, nu var det ett måste! Midsommar var jättefin! Kram!
Ylva

2020-06-21 @ 11:32:44
URL: http://nouw.com/emmaengstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0