Firmafest och plantering

Uppdatering. Jag trodde inte att jag skulle orka blogga ikväll men jag kom inte hem så sent som jag trodde. 
 
Det här var innan jag klippte mig. 
 
På sommaren är det skönt att vara korthårig. 
 
Maken bjöd in sina kollegor med respektive till stugan på grillfest, men det blev sju män och jag. De är jättetrevliga, men det blev lite konstigt när jag följde med för att jag trodde att de andra skulle ta med sina kvinnor. 
 
De har en fin rabatt utanför lasarettet med olika planteringar varje år. 
I år har de planterat hjärtan. 
 
Det är gulligt! 
 
Ur dagboken 900625. Jag åkte till biblioteket och lånade lite böcker. Det kan vara bra att ha sommarläsning. Låg och läste i hammocken. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Det hade så klart varit roligare om övriga hade sina respektive med men så kan det bli.

Svar: Skönt ändå att det var hos oss för det hade blivit ännu mer obekvämt borta. Jag hade trevligt ändå. :-)
Ylva

2020-06-25 @ 21:56:58
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Snopet att bli ensam tjej sådär... Men det var säkert trevligt ändå :-)
Väldigt hjärtlig blogg du har nu - både moln och rabatter :-)

Lät skönt att ligga och läsa i hammocken.

Svar: Ja, särskilt när jag trodde att vi skulle vara fem tjejer, men det var trevligt ändå. Ja, nu är jag på ett hjärtligt humör, sista dagen före semestern. :-) Hammock saknar jag, det är oerhört rogivande.
Ylva

2020-06-26 @ 10:22:47
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Emma Engström

Kan vara skönt när det inte blir för sent! Men det verkade som att det var en härlig kväll 😃🙏🏻

Svar: Det var bra eftersom jag skulle jobba idag. :-) Jag åkte med en av makens kollegor hem till stan från stugan. Ja, det var en fin kväll!
Ylva

2020-06-26 @ 11:16:38
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Lisa

Tycker också det är skönt att vara korthårig, speciellt på sommaren :)
Du blev jättefin :)
Vilka fina rabatter. Tycker det är kul när dom lägger ned lite extra arbete :)

Kram

Svar: Tack! Mitt lilla tunna hår blir aldrig långt så det är bäst att hålla det kort. :-) Visst är det fint när de gör mönster av blommor. Kram!
Ylva

2020-06-26 @ 13:15:59
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0