Skogsväg

Idag fick jag en dålig idé och tog en promenad på en skogsväg. 
 
Här har det gått att köra bil för kanske tjugo år sedan och maken hävdade tills för bara något år sedan att det gick att cykla, men det var det länge sedan jag tyckte. 
 
Jag hatar att få blöta strumpor och nu blev jag blöt ända uppe på låren! Som tur var så var det varmt och det var bara att gå hem och dra av sig kläderna sedan. 
 
Det var väldigt bra att vi kunde låna hem en paviljong från makens företag och kunde sitta ute på midsommarafton trots regnskurar. Vi pyntade med både julslinga och kräftlyktor. 
 
Ur dagboken 900621: Pappa, Pamela och jag åkte till Norberg och fikade på Elsa Anderssons konditori och sen till Avesta. Tittade lite på +huset men köpte inget. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Såg inte skönt ut det där... Men paviljongen var ju himla praktisk och fint pyntad också :-)

Fikarundor har verkligen funnits länge i ditt liv :-)

Svar: Paviljongen visade sig vara mycket praktisk! Elsa Anderssons var ett av mina favoritfik men brändes ned och byggdes upp igen och jag har inte varit på det nya. Ett projekt när jag åker hem! :-)
Ylva

2020-06-22 @ 09:44:55
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Inte mysigt med blöta byxor!
Men härligt att ni kunde sitta under paviljongen på midsommar.

Svar: Det är hemskt med blöta kläder, men det var bara en halvtimmes promenad. Midsommar var fantastisk! :-)
Ylva

2020-06-22 @ 10:13:14
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0